قدس آنلاین اراک.احمد مختاری؛ مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: هم اکنون حدود پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموز از حمایت های این نهاد در استان بهره مند هستند.

حمایت کمیته امداد استان مرکزی از پنج هزار و ۷۰۰ دانش آموز

محمد مهدی ناصری ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی جشن عاطفه ها امسال برای نخستین بار پس از ۱۹ سال با شعار مهر در انتظار همدلی با رویکرد حذف پایگاه های سطح شهر برگزار شده است.

ناصری، با اشاره به اینکه امسال مراسم جشن عاطفه هااز ۲۵ شهریورماه به مدت سه روز در پارک شهدای گمنام اراک به صورت نمادین برگزار شد ، افزود: جشن عاطفه ها در سال جاری با شکلی متفاوت نسبت به سالهای گذشته به منظور تامین نیازهای ضروری تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار و کمکهای نقدی و غیر نقدی خیران کمک رسان دانش آموزان کم بضاعت برای آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی برای جلب مشارکت های شهروندان در این جشن با تبلیغات محیطی و فضای مجازی افزود : این جشنواره با همکاری کمیته ،صدا و سیما، سازمان دانش آموزی ،آموزش و پرورش و بسیج برگزار شده و پیش بینی می شود حدود ۱۶ میلیارد ریال کمک های مردمی برای رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان استان مرکزی جمع آوری شود.

ناصری تصریح کرد: ۱۳۰ هزار بسته جلب مشارکت های مردمی، از سوم مهرماه سال جاری در مقاطع مختلف تحصیلی بین دانش آموزان توزیع می شودوشهروندان اراکی با حضور در جشن عاطفه ها و تامین نیازهای خود از غرفه های پیش بینی شده می توانند در یاری رسانی به اقشار نیازمند سهیم باشند.

وی از حمایت کمیته امداد ازپنج هزارو ۷۰۰ دانش آموز خبر داد و افزود : یک‌هزار و ۳۰۰ پاکت بین دانش‌آموزان در سطح مدارس توزیع و از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌ها منتقل می‌شود و در زمان تعیین شده اقدام به جمع‌آوری این پاکت‌ها کرده و مبالغ جمع‌آوری شده با همکاری مدیران مدارس و شناسایی دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.